sobota, 30 listopada 2013

Sesja zdjęciowa w ciekawym płaszczu+maska karnawałowa

Sesja zdjęciowa okazała się dla mnie wyzwaniem z powodu niewygodnych butów i chęci uzyskania wizji ruchu. Ale myślę, że wyszło całkiem nieźle. Mi się podoba. Czekam na wasze opinie :) Sesja zdjęciowa odbyła się w Zabrzu, w studio jednego z fotografów. Atmosfera była bardzo luźna i przyjemna. Żadnych zahamowań i dużo śmiechu, a to ważne podczas pracy nad zdjęciami. Wizażystka czyniła cuda z moja twarzą. Jestem pełna podziwu dla talentu, nie każdy potrafi namalować tak realnie wyglądającą maskę na twarzy :) Z fotografami już kiedyś pracowałam, więc gdyby mi się nie podobało to bym do nich nie wróciła! 

Mod: Beata Przepiórka
Fot:
Artur Bogdziun
Mua: Aurelia Gałązka


Backstage:





 A tu efekty:




Mod: Beata Przepiórka
Fot:
Artur Bogdziun
Mua: Aurelia Gałązka














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz