sobota, 23 listopada 2013

Pokaz mody FEROMONI

Photos: KHStraube
Projekty: Patrycja Chorzępa
Fryzury: Salon fryzjerski Diva w Pszczynie

W zeszłym tygodniu miałam przyjemność wziąć udział w pokazie mody firmy Feromoni w nowo otwartej restauracji w Pszczynie. Przygotowania zaczęły się już z samego rana. Przymiarki, fryzury, makijaże, próby. To był pierwszy pokaz, przed którym się naprawdę mocno stresowałam. Nikt nie pomyślał o śliskich kafelkach w połączeniu ze szpilkami modelek. Na próbach było niebezpiecznie, natomiast pokaz wyszedł rewelacyjnie. Byłam zachwycona ubraniami zaprojektowanymi przez Patrycje. Chciałabym żeby moja szafa była wyposażona w takie ciuszki ;) Salonu fryzjerskiego chyba nie muszę wychwalać, bo jest on dosyć dobrze znany w branży modowej. Cieszy się bardzo dobrą opinią. Profesjonalizm w pełnym wykonaniu. Osobiście makijaż mi się nie podobał, ale wizażystki miały swój pomysł, który chciały pokazać publiczności. Odrobinę szaleństwa nie zaszkodzi. A przecież to zabawa, więc nie trzeba się niczego bać! ;)
Czekam na wasze opinie. 













Więcej zdjęć: https://www.facebook.com/kh.straube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz