piątek, 11 października 2013

Pokaz mody w C.H Jantar w Słupsku

Bardzo dobrze wspominam ten pokaz. Organizacja na najlepszym poziomie (co nie jest często spotykane). Agencja zapewniła zakwaterowanie w hotelu i dokładnie rozplanowała czas prób, przymiarek oraz czasu wolnego. Był to bardzo pracowity i męczący wyjazd, ale mimo tego znalazł się czas na chwilę relaksu i zwiedzania miasta. Minusem było to, że nie wszystkie sklepy miały gotowe stylizacje i trzeba było sobie poradzić samemu. Dlatego bardzo ważne w tej branży jest wyczucie stylu i trendów modowych, nigdy niewiadomo kiedy się to może przydać. Moim zdaniem dobrze wykonałam swoje zadanie, bo stylizacje wybrane przeze mnie były bardzo dobrze dobrane i wykorzystywały dużo asortymentu sklepu, co jest wskazane na pokazach w centrach handlowych. Potrafiłam nawet wykrzesać "coś" ze sklepów, które nie urzekają mnie na co dzień.
Brałam udział w pokazach następujących marek:
1. Orsay
2. Kappahl
3. Diverse
4. Lara Fabio
5. Vogue
6. Grey Wolf
7. Gatta
8. Camaieu
9. Pretty
10. Tchibo
11. Triumph
12. Trendy SHop
13. Skarabeusz
14. Venezia
15. Vision Express
16. Centro
17. Glitter
18. Deichmann
19. CCC

Po obejrzeniu zdjęć pewnie zorientujecie się, że w pokazie brała również udział Anna Piszczałka (1 edycja Top Model). Bardzo miła, sympatyczna i przede wszystkim skromna dziewczyna! To tak dla zaspokojenia waszej ciekawości na temat znanych modelek w Polsce. ;)











Jak oceniacie ten pokaz mody? Jestem ciekawa waszych opinii. Nie bójcie się, możecie śmiało komentować posty. Jestem otwarta również na krytykę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz