wtorek, 30 lipca 2013

Wstęp



Witam, nazywam się Beata Przepiórka. Urodziłam się w Bytomiu, tam też aktualnie mieszkam. Jestem studentką Politechniki Śląskiej kierunku Inżynieria Środowiska na wydziale Inżynierii środowiska i energetyki.



Mam wesołe usposobienie, codziennie na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Jestem silną i cierpliwą osobą dlatego nigdy się nie poddaje i zawsze dążę do celu. Jako swoje zalety wymienić mogę wytrwałość, pracowitość oraz determinację w dążeniu do zrealizowania moich planów i zamierzeń. W swoim życiu, wymagając od innych, wymagam także od siebie. Dlatego też wybierając sobie przyjaciół staram się być dla nich takimi, jakimi ja chciałbym aby oni byli dla mnie. To myśl, którą kieruję się w życiu i która pomaga mi funkcjonować w społeczeństwie.



Pracuję w roli modelki na pokazach oraz sesjach zdjęciowych. Modeling to dla mnie fajna forma spędzania wolnego czasu, jakaś przygoda. Przez pozowanie do zdjęć poznaję siebie, każde nowe zdjęcie to także nowe wyzwanie. Kontakt z osobami ze świata mody sprawił, iż zaczęłam interesować się modą.



Mam nadzieję, że mój blog Wam się spodoba i będziecie tutaj często zaglądać. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz